smoothie -za dobar početak dana


Dugo nisam znala važnost prvog obroka, ii zato bi često bila pospana ili umorna. Tijekom budnih sati ja bih dala sve od sebe da budem vedra i puna energije, no sna mi je bilo potrebno jako puno. Često sam nakon buđenja računala za koliko sati mogu ići  ponovo odmoriti. Događalo se da poslijepodne odpavam 2-3 sata, a noć i po 10 u komadu, ludnica :). Govorili su mi da ću prespavati život. Kada sam postala majka i dobila motivaciju biti budna puno više vremena, stanje se malo promjenilo. No i dalje to nije bilo to. Čitala sam da je sna kod zdravih odraslih osoba potrebno od 6-8 sati,  ja sam bila zdrava, ali pospanka.

Napokon smo Klaudio i ja bili prisutni na predavanju o zdravom životu i prehrani ii tadadadan(zvonce) > u jutro u svoje tijelo unesem prvo tekućinu, a onda i doručak, koji je jako često polutekući smoothie, baš kao i danas. Smoothie obožavam raditi od raznog voća sa jogurtom ili vodom, a nedavno otkriće su i zeleni listovi kao dodatak. Listovi blitve, kelja, celera, peršina, špinata…ZELENO za zdravlje, vitalnost, energiju

SMOOTHIE

za jednu osobu

priprema 5 minuta, toliko traje i konzumiranje 🙂 bar kod mene

potrebno:mix

list kelja sirov (odvoji tvrdi dio)

banana

2 nektarine

pola kruške

5-6 kandiranih kockica ananasa

mala žilca cimeta

velika žlica lana

pola decilitra vode

pripema:

voće oprati, nasjeckati na kockice ili kolutice(odstraniti koštice) , sve ubaciti u smoothie makera i zoom zoom smiksati. Koliko ste ga brzo smiksali, toliko će brzo i nestati iz bočice 😉PicMonkey CollagedfghjkIMAG3861

Oglasi

3 misli o “smoothie -za dobar početak dana

Komentiraj

