peka / HOME MADE iz pećnice


20130908_145237U Nedjeljno jutro nisam razmišljala što ću kuhati. Sve je već bilo isplanirano i u pripremi. Ujutro mi je zadatak bio okrenuti teleće šnicle u marinadi na drugu stranu. Dva sata prije pečenja izvaditi posudu u kojoj stoje van frizza, da bi se lagano temperirale na sobnoj temperaturi. I prije nego sam se dalje pozabavila mojom pekom umutila sam braunise, onako za poslasticu poslije ručka. Naputak o pripremi peke iz pećnice slijedi, ali moram vam reći, sve je bilo baš onako za prste polizati.

PEKA HOME MADE in pećnica:

za 4 osobe

guljenje i sjeckanje povrća 20 min., kuhanje pod tlakom u express loncu 7min. i pečenje u pećnici pod folijom sat i pol

POTREBNO:

1800g telećeg vrata i marinada https://kuhinjaispodduge.wordpress.com/2013/09/07/marinada-za-teletinu/

5 većih krumpira

2 slatka krumpira/batata

1 poriluk(srednje veličine)

2 režnja češnjaka

sol

biber

paprika (mljevena)

25 g maslaca

alu folija

PRIPREMA:

Meso koje se mariniralo tijekoom noći i temperiralo na sobnoj temperaturi 2 h u manjem express loncu stavila sam najprije na vatru i kuhala ga 7 min. pod tlakom, zajedno sa marinadom u kojoj je stajalo. To sam napravila zato da “peka” /pećnica ne mora  raditi 2 i pol sata. Na taj način smanjila sam tijek pečenja za punih sat vremena. Kada je povrće bilo oguljeno, oprano i nasjećeno, posipala sam po njemu mješavinu mljevene paprike, soli i krupnije mljevenog bibera. Preko povrća dodala sam meso i prelila marinadom te sve dobro zatvorila alu folijom. Sa strana sam alu foliju dobro učvrstila uz rubove, tako da ništa, pa ni para, ne izlazi van. Baš kao i kod prave peke. Sve je izgledalo kao veeelika omotnica. Pećnicu sam uključila na max. to je iznad 220 stupnjeva i stavila da rade i gornji i donji grijači. Peka se pekla 30 min. na max., a zaatim sam smanjila na 220 stupnjeva i peka se pekla još punih sat vremena. Nakon pečenja, izvadila sam moju BIG omotnicu, lagano ju otvorila, PAZITE na paru! Meso sam vilicom doslovno odvajala dio po dio, ODUŠEVLJENA, jeeeej!!!!

Povrće preukusno, mljac!  Dodala sam salatu i baš smo se napapali.

Probajte i vi i javite kako vam se svidjelo! :*

TempoPresto

TempoPrestoMegaSet_8611233[1]

20130908_124900_120130908_12340420130908_12510920130908_12521320130908_142853

Oglasi

2 misli o “peka / HOME MADE iz pećnice

  1. Povratni ping: marinada za teletinu | kuhinja pod dugom

  2. Povratni ping: marinada za teletinu | kuhinja ispod duge

Komentiraj

