smoothie brojalica


IMAG3974
Smoothie za dobro jutro  jutros se pretvorio u veselu brojalicu. Smoothie sam radila sa šljivama, bananom i jogurtom, jedan jednostavniji. Ovaj jednostavan pretvorio se u  brojalicu kada sam čula “čudan” zvuk dok je smoothie vrtio i usitnjavao. Odmah sam zaustavila i krenula prebrojati koštice šljiva. Jedna, dvije, tri…a gdje je četvrta?. :))))  u mom brzinskom smoothie-u. A baš je brzinski, toliko da sam i košticu ubacila unutra :P. Na sreću, spasila sam situaciju pronašavši oba djela koštice i zaustavivši smoothie na prvi “čudan” zvuk. Smoothie maker i dalje radi punom parom, a i smoothie je ispao baš kako treba

1 osoba

priprema za samo 5 minuta
IMAG4629
potrebno:

4 velike šljive(Stenli)

1 banana

1 jogurt(180ml)

priprema: šljive oprati, rasjeći i odstraniti im koštice 😀 , bananu oguliti i nasjeći na kolutiće, usipati jogurt i izmutiti
koštica iz brojalice

IMAG3969IMAG3984

POSUĐE: smoothie brojalicu radila sam sa Delimano smoothie makerom

blank__12033610

ŽELIM VAM DOBRO JUTRO!

vaša Evelina

Oglasi

Komentiraj

