zdravi doručak


IMAG3945fvgbhboja veličina

Jutro svima, radosni moji! Nakon što sam se probudila i pogledala van ugledah kišu i neke sive oblake. Malo mokro pomislim, tko će sada do trgovine?. Pa Mrvica nema kišobran :))

Prije trgovine valja pojest doručak. I tako ja smiksam zelenu boju života i ovaj put sve stavim u tanjur. Zaželim sunce i napravim ga od polovice nektarine i šake zobi s grožđicama. Može li bolje?. I da vam samo šapnem, dok sam pojela izašlo je i sunce na nebu 😉 Baš se sad veselim šetnji do trgovine. Gospođica Mrvica i ja idemo kupiti limun za pitu od jabuka.

1 osoba

priprema traje 5 minuta

POTREBNO:
IMAG3938

4 velika lista blitve (bez središnjeg dijela)

2 srednje kruške

3 šljive stenlij (zrele)

1 banana

100ml jogurta

1 šaka (3 velike žlice) zobi

10 grožđica

cimet

PRIPREMA:

IMAG3941IMAG3942

oprati šljive, odstraniti koštice i nasjeći ih, nasjeckati bananu, listove blitve i kruške, staviti u smoothie i uliti jogurt. Sve dobro SMOOTHIEti i staviti u tanjur. Na  sredini tanjura stavite zob i grožđice, po rubu posipajte cimet. Razrežite nektarinu i napravite zrake sunca od nje.

Uživajte u sunčanom danu i lokvicama kiše!

Oglasi

2 misli o “zdravi doručak

Komentiraj

