pita od jabuka


IMAG5519xcvbn

Naša dvorišna eko jabuka dala mi je ideju za današnji kolač. Ovo je patuljasta jabukica koja je čini mi se samoniklo izrasla tik pokraj starog bunara. Nikada nije špricana, najukusnija  i najsočnija jabukica koju sam ikad kušala. Tako je crvene kao da je netko uzeo kist i dodao joj oju 😀 …neee nisam bila toliko kreativna, ovaj put to je majka priroda. Tata je obečao da će ju na proljeće orezati da ju i dalje imamo takvu savršenu.
Jutros samo gospođica Mrvica i ja otišle u nabavku u našu obližnju trgovinu. Donijele smo sve potrebno i bacile na posao. Ja sam mijesila tijesto i pripremala klopu za današnji ručak, a Mrvica je iz dnevnog boravka bila na njezinoj čeki i pomno motrila naše dvorište, maške, vrapce i prolaznike :)))

PITA OD JABUKA

6 osoba

trajanje pripreme i pečenje 2 h

POTREBNO:
prhko slatko tijesto https://kuhinjaispodduge.wordpress.com/2013/10/11/prhko-tijesto-mi-uvijek-uspije/

7 jabuka

100 g smeđeg šećera

1/2 limuna

1/2 naranče

cimet

PRIPREMA:

oguliti jabuke, naribati ih, pomiješati sa šećerom, sokom od limuna i naranče te cimetom. Dobro promješati i ostaviti da malo odstoji. Prhko tijesto koje je odstojalo u frizzu podijeliti na dva dijela. Posipati brašno po površini i razvaljati tijesto dok se pećnica zagrijava na 180 stupnjeva. Razvaljano tijesto izbockajte vilicom ili čačkalicom te prebacite u protvan i stavite na 10min. da se malo zapeče. Nakon 10 min. staviti nadjev, jabuke vaditi žlicom ili rukom i ocjediti malo tekučine, ali ne u potpunosti,ostavite da budu sočno. Pravilo rasporedite nadjev i gore stavite gornji sloj tijesta, također izbockajte ii sve stavite peći na 180 stupnjeva 30 minuta

Pri serviranju pitu od jabuka možete posipati šećerom u prahu

IMAG5463IMAG5469IMAG5471IMAG5488IMAG5491IMAG5496 IMAG5532

ljubi vas vaša kuharica ispod duge :*

Oglasi

Jedna misao o “pita od jabuka

  1. Povratni ping: prhko tijesto mi uvijek uspije | kuhinja ispod duge

Komentiraj

