jestive zdjelice, jaja i dodatci


PicMonkey Collagedfghjvbn

Luciano je moj veći kulinarski kritičar, a ja sam njegova kuharica još koju godinu 😀 Luci, kako ga od milja zovemo, voli jesti jaja, obožava meko kuhana jaja, jaja na oko i onako kao u vrtiću..to je kajgana. Luciano jede gotovo sve bez kruha, tu se našlo i 400g pršuta, razne salame, šnicle, roštilj…tako i jaja. Malo sam škicnula na Delimano Hrvatska stranicu neki dan i vidim da su podjelili ideju o ovim zdjelicama sa jajima i dodacima, izgledalo je sve tako llijepo i šareno i odmah mi na pamet padne da moram isprobati.  Od tada sam napravila 3 različite kombinacije i moram priznati da je baš ukusno.

Da vas ne zakinem za priču o nestanku 400 g pršuta bez kruha…Bilo je to prije 2 godine, dva-tri dana prije Uskrsa. Išli smo u nabavku i Luciano je bio pomagač u špeceraj turi. Najviše mi je pomagao da se “sjetim” što sve moramo kupiti. 😀 U trgovini se “prisječamo” svih stvari kojih nema na popisu, kako bi što više uprihodovali trgovini u kojoj kupujemo. Između ostalog u košarama se našlo i 500g vakumiranog pršuta za Luciana i mene. Ostali članovi obitelji nisu ljubitelji, tako da pršut djelimo nas dvoje. Pokušali smo zamoliti gđu. na salamoreznici da nam isti izreže, no politika trgovine ne reže vakumirane komade. Svejedno smo kupili, sjetivši se da nam kuma ima salamoreznicu. Kad smo stigli kući Luciano se sam ponudio da ode biciklom i da pršut na rezanje kako bi ga mogli probati prije Uskrsa. Jako brzo se i vratio sa izrezanim pršutom. Pojeli smo svako komadić i spremili pršut da pričeka koji dan. Morala sam do grada po poklone, zadržala sam se oko dva -tri sata, aaa kad sam došla kući bila sam u šoku. Moj dragi sin je smazao 400g pršuta, bez kruha, a već je bilo veće. Rekla sam mu da to nisu štapići ili kakve grickali koje otvoriš i sve pojedeš, napunila mu bocu od 1,5 l vode, stavila pokraj kreveta i to je sve što sam tada mogla :))))))) A na trpezi za Uskrs bilo je svega, ali i  SAMO 100g  pršuta 😀

JESTIVE ZDJELICE, JAJA I DODATCI

za 3 osobe

trajanje pripreme 25 min.

POTREBNO:

6 zemičkih kruhića

6 jaja

3 fete slanine

kopar

sol

mladi luk

biber

10g gaude

paprika

ljubičasti luk

PRIPREMA:

zemičkama kružno odrežite vrh.  Ja sam koristila škarice(inače to su za papir, ali meni su u kuhinji). Nakon što ste odrezali “poklopac” izdubite zemičku do pola ako će ići jedno jaje i dodatci ili dublje za dva jaja i više dodataka. Na dno složite komad sira ili slaninu, može i oboje. Gore stavite jaje, posolite ga te dodajte luk, papriku, biber, još slanine, kopar i dr. Ovisi što volite. Kad ste nadjenuli sve zemičke stavite u zagrijalu pećnicu na 180 stupnjeva 10 minuta. Ako je bjeljanjak pobjelio jestive zdjelice su gotove, ako nije nek ostane još koji minut u pećnici.

i vi isprobajte ovo jelo i iznenadite sa jestivim zdjelicama sebe i druge. Sunačani pozdravi iz kuhinje ispod duge!

POSUĐE: jestive zdjelice pekla sam u pećnici u Delimano protvanu sa keramičkim premazom. Protvan volim, jer ne premazujem dno nikakvim masnočama, niti moram koristiti masni papir.

IMAG5127IMAG5128IMAG5141IMAG5150IMAG5224IMAG5238

IMAG5239

Oglasi

Jedna misao o “jestive zdjelice, jaja i dodatci

Komentiraj

