sočni pileći medaljoni


AQSDR

Kupila sam pileća prsa kako bih napravila vitaminske pileće jastučiće. Kako za jastučiće koristim samo jedan dio prsa dosta mi ostane. Tako gledajući u tu preostalu piletinu mislim da li da izrežem na trake ili kockice, kad ono taadaaan!, sinulo mi, pa ovo su pravi predivni medaljoni. I tako neki dan nastane odličan recept za sočne pileće medaljone

Uff, nema mi primamljivijeg jela nego kad je šareno i kad se sa tanjura ovako toplo puši

SOČNI PILEĆI MEDALJONI

za 3 osobe

priprema traje 30 min.

POTREBNO:

1 pileća prsa

3 žlice sezama

1 mala žlica senfa

2 jaja

4 žlice brašna

1 velika  žlica vrhnja za kuhanje

1 velika žlica bučinog ulja

sol

biber

ulje

PRIPREMA:  piletinu izrezati u okrugao oblik, posoliti. Dok se tavica i ulje zagriju pripremimo panadu…u tanjur razbijemo jaja, umutimo ih,nastavljamo mutiti te dodajemo sol i biber, senf, vrhnje za kuhanje, sezam, brašnoi bučino ulje. Kad je panada dobro umješana i tavica zagrijana stavljamo medaljon u panadu sa obje strane i na tavicu.

Napomena: Peče se cca. 5-7 min. sa svake strane. Medaljoni su deblji, nisu meso stanjeno bato, stoga ih pecite na laganoj temperaturi i preokrenite kad dobiju zlatno smeđkastu boju

SERVIRANJE: za serviranje sočnih pilećih medaljona koristila sam špinat kao prilog, salatu od krastavca i mrkve na trakice i  rajčicu rezanu na listove

POSUĐE: pileće medaljone sam pekla u Delimano keramičkoj tavici

Tava za pečenje Prima+_9082595[1]

Napravite i vi ovakve sočne pileće medaljone,

veseli pozdravi iz kuhinjice ispod duge

IMAG5671IMAG5684 IMAG5690AQSDR

Oglasi

3 misli o “sočni pileći medaljoni

  1. Rp.je odličan Evelina svaka čast sve 5555555…. spasila si mi ručak i nadam se da ću uz tvoje recepte zavoljeti kuhanje 😦

Komentiraj

