gusta juha od batata


nas

Od slavonskog batata koji sam dobila iz domaćeg uzgoja, radila sam pole, pekla ga kao krumpiriće na tavi, batat iz pećnice i evo sada gusta batat juhica. Hvala za batat! 

Juhica me toliko razveselila okusom. Isprepleću se slatkaso slani okusi, kremozni mileram i neopisiva aroma kopra

za 4 osobe

trajanje pripreme 20 min.

POTREBNO:                                                                                                                IMAG6928

3 manja batata (300g)

1 crveni luk

2 režnja češnjaka

2 žlice mileram kreme 30m.m.%

150 ml vrhnja za kuhanje

prstohvat muškatnog orašćića

500 ml povrtnog temeljca (ili voda + začinsko bilje)

biber bijeli

sol

1 žlica (mala) maslaca

kopar

PRIPREMA:

redosljed

Lonac stavite na vatru, ubacite žlicu maslaca, te obacite sitno sjeckani crveni luk

Kad je luk zastaklio dodajemo batat rezan na kockice  te ostavimo 5 min., 2-3 puta promješajte, pred kraj ubacite sitno sjeckani češnjak

Nakon cca. 5 min dodajemo povrtni temeljac ili vodu sa žlicom vegete, soli ako treba, bijeli biber i prstohvat muškatnog orašćića, poklopimo i ostavimo 10tak min. da kuha

Kad je batak omekšao uzimamo tiskalo za krumpir pire i sve dobro izradimo. Ako želite možete i štapnim mixerom, tada ćete  dobiti krem juhu…..napravite kako vam draže 😀

Nakon što smo natiskali sve komadiće batata dodajemo mileram i vrhnje za kuhanje, dobro ih promješamo kako bi se sjedinili s juhom, te ostavimo još svega 2-3 min. da kuha.

Pri serviranju koristila sam žlicu mileram kreme, šareni biber i kopar, možete se poslužiti i peršinom.

Kopar ili peršin možete pred kraj i ukuhati, ja sam samo kopar posipala po juhici i savršeno mi se uklopio.

POSUĐE: gustu juhu od batata kuhala sam u Delimano Tempo presto loncu od 4 litre

TempoPrestoMegaSet_8611239[1]

IMAG6946

Uživajte i vi uz gustu batat juhicu ove jeseni, veliki pozdravi iz kuhinjice ispod duge šalje Evelina

IMAG6956

Oglasi

Komentiraj

