krumpir pire Mljacko


nasss

Vjerovali ili ne, jela koja naizgled izgledaju jednostavno i nisu uvijek samo jednostavna. Treba znati što ide unutra i dobro odmjeriti sastojke. Ipak svi volimo različite okuse, s tim se u potpunosti slažem, čak volimo i različite texture, neka jela tražimo da budu gušća, negdje želimo više tečnosti.

Imam jednu ludu priču o jednostavnom jelu špinatu. Kad sam tek došla živjeti kod svog supruga Klaudia željela sam napraviti ukusan špinat. Krenula sam nazvati moju šogoricu Marijanu, jer mi se njezin špinat najviše svidjeo od svih probanih, a nisam znala što se krije u njegovom sastavu. Uglavnom, kaže meni Klaudio, ma šta ćeš zvati, znam ja skuhati. Ja ga pogledam, ozarena lica i pomislim sjajno, nisam niti znala da ima i tu vrlinu. I počne on, staviš malo vode, ubaciš smrznuti špinat i dodaš sol. I Skuhaš! Ponosan li Klaudio što je naučio mene kako napraviti špinat 🙂 Opet ga gledam i kažem “ti se šališ?” 😀 …nije se šalio. Klaudio je mislio da se tako kuha špinat i da je kuhanje PIECES OF CAKE. Ubaciš i skuhaš. Nije ni čudo, jedino što je znao napraviti je bila kajgana od 8 jaja :)))), pa je vjerovao da svako jelo ide tako lako. 

Dugo sam isprobavala krumpir pire, od kojeg krumpira sa kojim sastojcima. Meni se ovaj pire jako svidjeo i moji ga vole, a da je po Klaudievom receptu, bilo bi skušak krompir, posoliš i zmutiš :))

za 4 osobe

trajanje pripreme 20 min.

POTREBNO:

4 velika krumpira

2 velike žlice maslaca

2 velike žlice vrhnja za kuhanje

šećer

sol

muškat

PRIPREMA: krumpir oguliti, izrezati na kockice i staviti da kuha. Nakon što se  krumpir skuhao odmah dobro procjediti i vratiti u posudu. Na vreli krumpir ubaciti vrhnje za kuhanje, maslac, sol, šećer i muškat te sve dobro izmiksati.

Šećera sam stavila malu žličicu, ravno

Soli ex. malu žličicu koju inače držim u posudi za sol, to je cca. pola od male  žličice

Muškata sam stavila prstohvat. S njim nemojte pretjerati 😉

Vi sami odredite omjere, ali sastojci su baš baš oni koje želim opet imati u krumpir pireu.

POSUĐE: za kuhanje pirea Mljacko koristila sam Delimano 4 l lonac iz mega seta

TempoPrestoMegaSet_8611233[1]

Luciano je bio taj koji je želio raditi krumpir pire i on ga je toliko sitno narezao, da ja ne moram puno miksati 😀

aaa i brže se skuhao

PicMonkey Collagekrumpiri

Oglasi

3 misli o “krumpir pire Mljacko

  1. Povratni ping: mesne okruglice, pire i umak | kuhinja ispod duge

  2. Povratni ping: začinjeni vulkan | kuhinja ispod duge

  3. Povratni ping: gurmanska punjena pljeskavica | kuhinja ispod duge

Komentiraj

