som u omotnici


naslovna

Dan kada sam radila soma u omotnici bio je prava usporena avantura prepuna guštanja. 

Ujutro u 8h krenila sam biciklom prema Matildi, koju sam pokupila te smo se zajedno uputile u fitness. Do fitnessa imamo 40tak minuta. Kada smo stigle i pripremile za trening bilo je 9h. Na trening smo odvojile sat vremena i još malo  posvetile stretchingu,  zatim topli tuš i oblačenje. Sat je tada pokazivao 11h prijepodne. Nakon fitnessa uputile smo se u najbližu trgovinu da kupimo namirnice za ručak. Kako je bio petak obje smo se odlučile za ribu te smo na ribarnici odabrale filee soma. Na povrću smo ugrabile blitvu, a uz put smo još ubacile voće, sir mascarpone ….sušene brusnice.

Kada smo izašle iz trgovine bilo je podne. Grickanjem brusnica uz vožnju na bicu u povratku prema kući sinula nam je ideja… zajedička priprema ručka kod Matilde. Predložila sam soma u omotnici, Matilda je pristala rekavši da će napraviti pripremu za prilog dok sam ja bila zadužena za marinadu i soma.

Kad smo stigle kod nje bilo je 13h, popile smo najprije zeleni čaj i pojele koju suhu smokvu, ..hmm koju 😉  Nakon guštanja (13:30h) krenule smo u pripremu marinade i guljenje krumpira, marinadu sam prelila preko filea i  bacila  se na pravljenje alu omotnica. Kada smo završile sa pripremom ubacila sam joj u omotnice somić filee i zatvorila, a Matilda je moju pripremu spremila u posudu, a oguljeni krumpir u vrećicu te sam se biciklom uputila kući (14:30) kako bi završila ručak i servirala na stol.

Jelo je ispalo odlično, som specifičnog okusa, a kako je meni uz put malo iscurilo marinade taman smo doznale  koliko je treba staviti u omotnicu da bi file soma ostao čitav.

Zašto sam svo vrijeme pisala koliko je sati?, zato što sam taj dan ručak na stol stavila tek u 16h, i to ručak koji se priprema punih 35 min. 😀  a toliko sam bila zaposlena čitav dan  😉

Preporučam recept svim ljubiteljima ribe.

SOM U OMOTNICI

za 3 osobe

trajanje pripreme 35 min.

POTREBNO:

3 filea soma

1/2 crvenog luka

1/2 limuna

korica limuna

1/2 deci bijelog vina

2 režnja češnjaka

1 velika žlica maslinova ulja

1 manja zelena feferona (iz staklenke)

biber

sol

________________________

alu folija

peršin

bijeli luk

PRIPREMA: posolite i razrežite filee soma da budu podjedake debljine

 napravite marinadu, isjeckajte crveni luk na polumjesece, ubacite luk u posudu za marinadu. Iz feferone izbacite (pomoću čačkalice) sjemenke te ju narežite na kolutiće. Naribajte malo limunove korice(ili ju nasjeckajte na kockice), izcjedite pola  limuna, ubacite vino i maslinovo ulje. Dodajte režnjeve češnjaka tako da ih samo stisnete sa nožem te ako su veći prepolovite. Posolite i pobiberite i dobro izmješajte

Filee soma prelijte marinadom, neka plivaju

Napravite  omotnice od alu folije. Omotnica vam treba onoliko koliko osoba poslužujete. Odrežite foliju veličine A4 formata, prekopite ju po pola (dobijete A5 veličinu) te sa kraćih strana svijte cca. 1-1,5cm. Gornji otvor ostaje otvoren dok ne stavimo punjenje.

U omotnice podjelite jednake količine som filee te ubacite  žlicu i pol tekućine marinade, ocjedite ostatak tekućine te  rasporedite ne tekući dio marinade (luk bijeli, crveni, feferoni) po omotnicama..

Omotnice ubacite u zagrijanu pećnicu na 200 stupnjeva 20 minuta.

Poslužite uz prilog blitva/krumpir, možda prepečence sa bijelim lukom, krumpir salatom, odaberite sami

POSUĐE: moje omotnice su se pekle u keramičkom protvanu Delimano

DELIMANO CERAMICA PRIMA FLAT TRAY Photo_2 IN  July 2012

omotnice, marinada

omotnica, marinada..

Matildin ručak na stolu za 20 min.

IMAG3807

a ja tek sjedam na bajs

IMAG3809

i moj ručak odlazi u pećnicu

IMAG3810

u omotnici poslužite i oprez pri otvaranju

IMAG3811

nožem zarežite po srediti omotnice i raširite foliju

tko želi može staviti umak od peršina, bijelog luka i mas. ulja

IMAG3819

Dobar tek želi vam Evelina iz kuhinje ispod duge

Oglasi

Jedna misao o “som u omotnici

Komentiraj

