lisnate puž pizzete


naslovna

Nakon večernjeg treninga, moja djeca Lorna i Luciano najčešće jedu voće, pahuljice ili neke orašaste plodove. Zdrava hrana je ključna za kompletan  razvoj i balans u tijelu. Sa lisnatim puž pizzeama zaobišla sam zdravu večeru, imajući ideju da im napravim nešto kreativno… woila!! Tako je pećnica uz pomoć kreativne ideje i par mojih poteza izbacila 20tak puž pizzeta koje su se brzinom munje razgrabile.

LISNATE PUŽ PIZZETE

trajanje pripreme 30 min.

za 4 osobe (20tak kom.)

POTREBNO:

lisnato tijesto 400g

2 velike vrhom žlice koncentrata rajčice

1 mala žlica origana

mala žlica maslinovog ulja

______________________________

100g tvrdog kravljeg sira

1/4 domaće dimljene kobasice

2 fete slanine (cca.100g)

________________________________

jaje

sezam

PRIPREMA: pobrašnite površinu i razvaljajte lisnato tijesto (ja sam kupovno).

Izmutize konc.rajčice, ulje i origano, te tom smjesom namažite cijelu gornju površinu tijesta.

Kobasicu i slaninu nasjecite na prutiće i poumjesece, a sir rukom namrvite. Sve posipajte po namazanom tijestu.

Tijesto zarolajte i “kobasicu” koju ste dobili od nadjevenog tijesta isjecite na 1 cm debjine, tako dobijete 20tak pužića.

Uključite pećnicu na 180 stupnjeva, da se zagrijava.

Svaki pužić provezite, kao kotač kroz razmučeno jaje, zatim kroz stazu sezama te ga tako pripremljenog za pećnicu stavite u protvan.

Kad su svi pužići u protvanu, stavite ga u pećnicu i pecite pužiće 15 min.

SERVIRANJE: pizette sam servirala na bijeli pladanj, posipala ih svježe mljevenim biberom i komadićima natrganog svježeg sira, na rubove pladnja dodala sam domaći ajvar.

POSUĐE: za pečenje puž pizzeta koristila sam Delimano keramički protvan, zato što ga nije potrebno namastiti

DELIMANO CERAMICA PRIMA FLAT TRAY Photo_2 IN  July 2012

potrebni sastojci

potrebno

priprema puž pizzeta

priprema

pečeno

pečeno

izbliza i ukrupno :))

ovaaaa

Veliki ljubac šalje vam Evelina iz kuhinje ispod duge

Oglasi

Komentiraj

