pozdrav od Mrvice Crvenkapice


Mrvica crvenkapicanaslovna

Dobar dan! Zovem se Mrvica, gospođica Mrvica! Danas, samo za vas, Mrvica Crvenkapica!

Kao glavna PR managerica bloga “kuhinja ispod duge” https://kuhinjaispodduge.wordpress.com/ željela bih obavjestiti sve posjetitelje/ice da smo upravo ovom objavom došli do brojke 100. Ovog trenutka, dakle, objavljen je  blog  pod rednim brojem 100.

Naglasila bih kako djelujemo tek 3 mjeseca, a u tom periodu prate nas ukupno 34 zemlje svijeta, posjeta na blog do ovoga tenutka ostvareno 8307. Zaista zahvaljujemo svima!!

blog, pračenje zemlje

Nastavljamo kuhati, peči, mijestiti, rezuckati, pariti,pržiti, smišljati, zapisivati, kupovati namirnice…i sve ostalo kako bih baš vama, našim dragim posjetiocima/teljicama pravili zazubice, dali ideju, potaknuli vas, zamirišali vam…

Budite i dalje sa nama, pišite nam, lajkajte nas, šaljite vaše recepte, jer mi smo tu za vas!

Želim nadodati, da se zna, moj posao nije samo biti PR managerica bloga Kuhinja ispod duge. Također odlazim u trgovinu, vjerno čekam dok se kupuju namirnice, čuvam vrata kako ne bi ušlo previše kupaca i Evelini napravili zastoj ili gužvu.

Radim kao osiguranje na ulici, pri povratku sa punim vrećicama namirnica. Evelina i namirnice su uz mene sigurne od seoskih pasa koje bi inače bez mene mogle štogod i oteti.

Vjerni sam kušač recepata i zaista uživam u tom poslu! Brikete sam odavno odbacila, nisu niti konkurencija klopi iz kuhinje ispod duge.

Toliko za sad, šaljem lijepe pozdrave i nadam se da vam se svidjeo moj outfit Crvenkapice!

Pozdrave šalju kuharice Nikolina i Melita, a šarene mafine šalje vam Evelina sa jumbo plakata. Mwwaa :*

slikica za blog

Oglasi

Komentiraj

