zobeni banana krugovi


nasZa doručak sam zaželjela nešto zdravo i voćno. Pomislila sam na zobene prutiće koje obično imam u ormaru pokraj ruksaka za trening. Prutiće jedem kao međuobrok ili poslije treninga, a ponekad i za doručak. 

Ovaj doručak zobeni prutić mogu jesti samo ako ga sama pripremim, jer onih u ormaru više neeema 🙂 Čini mi se da je netko od mojih smazao zalihu.

Rano je jutro i dok popijem jutarnji čaj napravit ću prutiće, potrebno mi je svega 20tak minuta za tu akciju, pa krenimo!

trajanje pripreme 20 min.

12 kom. promjera cca.8 cm

POTREBNO:

150g zobi

3 banane

1 klementina

2 žlice grožđica

2 žlice meda

đumbir

PRIPREMA: u plastičnu posudu ubacite banane te ih nagnječite vilicom.

Klenentinu ogulite, nasjeckajte nožem, ubacite u posudu s bananama i još malo ju stisnite s vilicom

Dodajte grožđice, zob te naribajte đumbir. S đumbirom ne pretjerujte

Sve dobro izmješajte te stavite u protvan 1veliku  žlicu pripremljene smjese, malo ju raširite pomoću žlice

Pecite u prethodnoj zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva 20 min.

priprema

POSUĐE: za pripremu zobenih krugova koristila sam Delimano keramički Flat tray – protvan za pečenje  bez masnoće ili papira za pećenje

DELIMANO CERAMICA PRIMA FLAT TRAY Photo_2 IN  July 2012

kako brzo napraviti zobene krugove

ulovite i vi jutarnje sunce , dok ispijate čaj ili možda kavu, pripremite ukusne zobene banana krugove

IMAG7800

pozdravi od Eveline iz kuhinje ispod duge

Oglasi

Komentiraj

