sos od rajčice /sosa i mesa


IMAG8757 - 1nas

Kad sam bila mala djevojčica sos je bio neizostavan uz nedjeljni ručak. Dolazio je na red odmah poslije velike juhe. Veliku juhu i sama kuham za svoju obitelj i svi ju jako volimo. Brdo povrća, junetina i domaći rezanci ili noklice. 

Sos se služio u svim svatovima u kojima sam kao djevojčica plesala, trčala, skupljala sitniše nakon što ih je kum bacao u zrak. Sjeća li se netko, “kec-kec kume, izgori ti kesa!!”?.  Ili uređenih sala punih krep ukrasa. Uhh što smo se mi djevojčice lijepo znale našminkati sa krep papirom :))) Usta crveno, a kapci zeleno ili plavo. Postojana šminka narednih  24 h. Nemam fotografiju da pokažem taj svatovski look, nestale u ratu, no sjećanja su ostala u srcu i rado ih se dotaknem.

Mađarski svatovi posluživali su uvijek čudno sladak sos, mora da su pomješali šečer i sol 😉

Da se vratim sosu, služio se sos od rajčice, kopar sos ili sos od češnjaka. Meni najdraži sos od rajčice. Moji ukućani ga ne vole, meni je u srcu i ponekad ga napravim samoj sebi kad ne razgrabe svo meso iz juhe. Kako se kaže sosa i mesa.

POTREBNO:

500 ml pasirane rajčice

3 velike žlice brašna

ulje

sol

PRIPREMA: u tavu stavite ulje, ja koristim maslinovo. Kad se ulje zagrije dodajte brašno uz stalno miješanje.

Kad se brašno lagano popržilo, nakon cca.30 sec. usipajte rajčicu, posolite miješajte i kuhajte 2 min.

PicMonkey Collage

Servirajte uz meso ili kuhano povrće, dobar tek!

POSUĐE: za kuhanje sosa od rajčice koristila sam Delimano prima keramičku tavu

Tava za pečenje Prima+_9082595[1]

veliki pozdrav od Eveline iz kuhinje ispod duge

Oglasi

Komentiraj

