grašak pire


naslovna graškograd

Grašak pire odlično ide kao prilog pečenom mesu. Na tanjuru ga je lijepo vidjeti zbog svoje zelene boje, okusom se razlikuje od krumpir pirea zato što ima notu slatkoće. 

Ja sam ga radila sa zapečenim punjenim jastučićima https://kuhinjaispodduge.wordpress.com/2014/01/06/zapeceni-punjeni-jastucicipiletina/  i svima se svidio. Isprobajte i vi!

GRAŠAK  PIRE

trajanje pripreme 25 min.

za 4 osobe

POTREBNO:

450g graška

50g maslaca

1/2 žličice soli

PRIPREMA: U proključalu vodu ubacite 450g graška i poklopite. Ja sam koristila zamrznuti.

Ostavite da grašak kuha cca. 20 min. Kad je kuhan procjedite ga i stavite u posudu.

Dodajte mu sol i maslac.

Protisnite ga kroz stroj za krumpir pire ili koristite gnječilicu.

Kad se pretvori u pire, servirajte kao prilog mesu. Dobar tek!!

POSUĐE: za kuhanje grašak pirea koristila sam Delimano lonac od 4 l iz seta Tempo pressto

TempoPrestoMegaSet_8611233[1]

veliki pozzdrav od Eveline iz kuhinje ispod duge

Oglasi

Jedna misao o “grašak pire

  1. Povratni ping: zapečeni punjeni jastučići/piletina | kuhinja ispod duge

Komentiraj

