kalupi za šaum rolice


 kalupiKalupi za šaum rolice su dosta skupi,ja sam svoje dobila na poklon od kumine mame Marijane .Dok ih nisam imala napravila sam si sama ove od folije.Odlični su mi ti folija kalupi,ne morate ih baciti nakon prvog korištenja nego ih možete koristit 3 do 4 puta. Odlično zar ne?

KALUPI ZA ŠAUM ROLICE

Trajanje pripreme 10 minuta

 POTREBNO;

1 rola alu-folije

malo dobre volje

 PRIPREMA; Prvo odrežite ili odkinite komad folije,koliko velik komad zavisi želite li duže ili kraće kalupe.Savijte ih sa jedne pa sa druge strane i još jednom to ponovite.Zatim od početka do kraja zarolajte.

kalu

Blago ih stisnite u ruci da poprime oblik. Isto tako napravite i preostale kalupe.Ja si napravim 24 komada i spremim ih u vrećicu dok mi ne zatrebaju.

Prije motanja tijesta kalupe malo premažite sa margarinom ili maslacem.

kal

Motajte,rolajte punite slatkim i slanim nadjevima.

Iz kuhinje ispod duge pozdravlja vas Nina!

Oglasi

Jedna misao o “kalupi za šaum rolice

  1. Povratni ping: rolice od lisnatog tijesta s kremom od vanilije | kuhinja ispod duge

Komentiraj

