kelj salata


naslovna

Kelj je namirnica koja je siromašna kalorijama, a obiluje vlaknima, vitaminima i mineralima. Najviše je zatupljen vitamin C. 

Kupila sam krasan kelj za varivo. Najavila mi se prijateljica, brzo sam od većih tamnijih listova ispekla  čips od kelja. Drugi dan sam gledala ostatak kelja i mislila što bi s njim?. Doletjela je ideja da napravim kelj salatu, odlučila sam ga kuhati na pari i začiniti,ODUŠEVILA sam se okusom! 

Ovu salatu možete napraviti u večoj količini i imate obrok, za one koji su na dijeti, vegane ili možda samo one koji obožavaju sve vrste salata, poput mene 😉

trajanje pripreme 15 min.

POTREBNO:

300g kelja

1/2 mrkve

2 velike žlice suncokretovih sjemenki

10tak sjemenki kikirikija

______________________

1/2 dcl vode

1 mala žlica javorova sirupa

1 mala žlica sirčeta od jabuke

1 velika žlica maslinova ulja

sol

PRIPREMA: Listove kelja nakidati, proprati pod mlazom vode. Odstaniti tvrdi, drvenasti dio lista.

Narezati listove na trakice i staviti u posudu za kuhanje na pari.

priprema

Poklopiti posudu i kuhati 10 minuta na pari

IMAG9484

Od 1/2mrkve napraviti cvjetiće, tako da zarežete  “V” oblik  na 4 mjesta, te odstranite višak, ostaje cvjetić.

Na dobro zagrijanoj grill tavici popržite na 5 min. sjemenke suncokreta. na taj način će sjemenke aktivirati svoje ulja.

Kikiriki u ljusci ogulite te sjemenke malo zdrobite.

Zamješajte vodu, sirče, javorov sirup, sol, ulje i sjemenke suncokreta za dresing.

Kad se kelj skuhao, proplahnite ga hladnom vodom, da bi se brže ohladio i začinite dresingom. Vrh salate posipajte sa razmrvljenim sjemenkama kikirikija  i ukrasite sve cvjetićima od mrkve.

IMAG9505

Dobar tek!

POSUĐE: za pripremu kelj salate koristila sam posudu od 4 l i rešetku za kuhanje na pari iz mega seta Tempo Pressto

TempoPrestoMegaSet_8611233[1]

Pozdrave iz kuhinje ispod duge šalje Evelina

Oglasi

Komentiraj

