savijača od kiselog kupusa


sdfghj
Još sam imala divnog seitana, okare i tofua od Saše i Danijela Jakšića, stoga sam spravila vegansku varijantu savijače s kiselim kupusom. U neveganskoj varijanti u recept idu jaja i slanina. Ja sam konzistenciju i boju postigla okarom, tofuom s octom i domaćim zobenim mlijekom te kurkumom.

SAVIJAČA OD KISELOG KUPUSA

1 savijača(veličine protvana za pečnicu)


POTREBNO:

4 kore za savijače

1/2 glavice narezanog kiselog kupusa

2 luka

70g dimljenog seitana narezanog na kockice

100g tofua s octom

4 žlice svježe okare

2 dl domaćeg zobenog mlijeka (zobene pahuljice i voda izblendane u blenderu)

sol

kurkuma

mljevena paprika

papar

ulje

___________________
Za premaz:

1/2 šalice zobenog mlijeka

1 žlica integralnog brašna pira

kurkuma

sol

PRIPREMA: na tavi popržimo nasjeckani luk i kiseli kupus.

Dodamo seitan te kratko pirjamo uz dodatak malo vode da kupus omekša.

Zatim ubacimo tofu i okaru. Skinemo s vatre i umiješamo zobeno mlijeko.

Začinimo kurkumom, solju, paprom. Ja sam stavila još i čubricu.

Nauljimo 2 kore za savijače, rasporedimo pola smjese, na to stavimo ponovno 2 kore i ostatak smjese. Zarolamo u savijaču.

Savijaču sam premazala premazom od 1/4 šalice zobenog mlijeka, 1 žličice integralnog brašna od pira, malo kurkume i soli.

Posula sam ju sezamom.

 

Veliki pozdrav uz savijaču s kupusom, Melita iz kuhinje ispod duge

Oglasi

Komentiraj

