umak za curry kobasice


vege curry kobasice
Danas se osjećam kao zlatna ribica. Herr Varga poželio Currywurst. Princip je sljedeći: kobasice se ispeku i po želji izrežu na komadiće te se umaču u umak kojemu je osnovica ketchup. Ja ketchup ne volim, te sam skuhala svoj umak, bez kapi ulja, a za kobasice sam iskoristila prekrasne veganske Saše i Danijela Jakšića.

UMAK ZA CURRY KOBASICE (CURRYWURST)

POTREBNO:

Umak;

2 veće glavice luka

2 šalice kuhane rajčice

3 žlice curryja

3 žlice tamari ili shoyu umaka

sol

2 žličice šećera od kokosovog cvijeta

PRIPREMA: Luk sam pirjala bez ulja, na vodi. Dodala sam rajčicu, kuhala 1 min. Nakon toga sam dodala ostale sastojke i kuhala dok se rajčica nije zgusnula. Sve sam usitnila štapnim mikserom.

Na tanjur stavimo umak, kobasice i sve posipamo još curryjem

pozdravi od Melite iz kuhinje ispod duge

Oglasi

Komentiraj

