tortelinni sa špinatom bez jaja i sira


1961368_10151972535592199_600163967_nqwertzu

Kupila sam danas na tržnici pola kilograma svježeg špinata. Skuhala sam ga u 4dl vode. Od dijela sam napravila veganske tortellinije, a od drugoga dijela špinat juhu.

Umak za tortellinije je od domaćeg zobenog vrhnja (1 šalica zobenih pahuljica blendati s 1,5 šalicom vode oko 5 minuta na najjačoj brzini)

TORTELLINI SA ŠPINATOM BEZ JAJA I SIRA

za 30tak tortelinija, 2 osobe

trajanje pripreme 60 min.

POTREBNO: 

Tijesto;

2 žlice gustina

3 žlice vode

prstohvat kurkume

1 šalica bijelog pšeničnog eko brašna

1 šalica integralnog pšeničnog eko brašna

prstohvat soli

Nadjev;

1 šalica svježe okare

1 šaka obarenog špinata

3 režnja češnjaka

1/2 šalice domaćeg zobenog mlijeka

sol

papar

korijander u prahu

3 žlice soka od limuna

ulje

maslinovo ulje

Umak;

5 režnja češnjaka

2/3 šalice domaćeg zobenog mlijeka

sol

bijeli papar

šaka bosiljka

žlica limunovog soka

sol

začini (majčina dušica, ružmarin)

PRIPREMA: Gustin, kurkumu i vodu sam pomiješala i dobila konzistenciju jajeta. Dodala sam ostale sastojke i zamijesila srednje tvrdo tijesto.

Ostavila sam ga mirovati dok sam pripremila nadjev.

Popržila sam na malo ulja okaru, dodala ostale sastojke i začinila.

1903062_10151972542547199_325851059_n

Tijesto sam razvaljala na debljinu od 2 mm, i izrezala krugove izrezivačem za krafne.

Na sredinu kruga sam stavila nadjev, kistom sam namazala vodu na rubove kruga, preklopila ga, zalijepila i spojila dva kraja da dobijem tortellinije.

PicMonkey Collagesdfg

Kuhala sam ih u kipućoj vodi s uljem i solju dok nisu plivali na površini.

Umak: popržila sam češnjak na vodi, dodala zobeno vrhnje i vodu te ostale začine. Sve sam izmiksala štapnim mikserom. Na kraju sam dodala maslinovo ulje i posipala neljuštenim sezamom.

Sve je bilo gotovo za sat vremena.

pozdrav od Melite iz kuhinje ispod duge

Oglasi

Komentiraj

