avokado poslastica/avocado


naslovnica

Klaudio je na 24 kitchen gledao kako odabrati zrel avokado. Prvom prilikom u kupovini špeceraja pokazao mi je koji je zrel i zrelog stavio u košaru. Nije važno što ću ja od njega napraviti, niti da li nam taj avokado  treba, on se sad jednostavno vozio u košari, a ponosan Klaudio tražio je sljedeće namirnice koje će staviti u košaru 🙂

Klaudio je vrstan kušač, voli raznolikost i dobru hranu. Za sad nije vičan kuhanju, ali u odabiru namirnica i ubacivanju istih u košaru nema mu premca u obitelji i širje.

Voli isprobati moje recepte, ali ih i kao pravi kritičar ocijeniti.

Za ovaj recept je pitao, jesi ga zapisala, jel češ moć ponovit??

AVOKADO POSLASTICA

trajanje pripreme 15 min. + hlađenje min.30 min.

za 1 osobu

POTREBNO:

1/2 avokada

vanili šećer

60 g čokolade

1 žlica rogača u prahu

1 velika žlica mascarpone sira

PRIPREMA: Polovicu zrelog avokada izdubite žlicom. Sadržaj stavite u posudu za miksanje, a koru avocada sačuvajte, jer će poslužiti kao zdjelica

zdjelica

Na paru stavite otopiti čokoladu. Možete koristiti tamnu čokoladu za kuhanje ili neku mliječnu. Ja sam izkoristila blok mliječnu čokoladu koja mi se već dugo vukla po frižideru, jer se nešto malo otopila, pa je djeca nisu htjela 🙂

Dok se čokolada na pari ne rastopi izmiksajte avocado sa vrećicom vanili šećera.

Kad se čokolada otopila dodajte joj žlicu rogača u prahu.

Sada zajedno izmiksajte avocado  i čokoladu s okusom rogača.

Toj smjesi dodajte veliku žlicu mascarponea i sve još jednom izmiksajte.

pravimo

Kada je smjesa jednolično izmiksana, napunite avocado zdjelicu ukusnim sadržajem

punjenje

Sve stavite u hladnjak na minimum 30 min.

Za ukrašavanje sam koristila mini žličicu smjese avocada i vanili šećera, malu žličicu mascarpone sira i malo rezane tamne čokolade te sam sve okolo posipala prahom rogača. Vidi gore na naslovnoj fotkici.

POSUĐE: za pripremu avocado poslastice koristila sam lonac od 6 litara i posudu za kuhanje na pari iz mega seta Tempo Pressto

TempoPrestoPressureC_8611136[1]TempoPrestoMegaSet_8611230[1]

avocadova poslastica nestala u tri čina,  i brže :)))

pojedeš u tri čina

Ako ste ikad probali avocado i nije vam se svidjeo, vrijeme je da promjenite mišljenje sa ovim izvrsnim čoko rogač okusom.

I naravno, OBAVEZNO birajte zrel avocado! Trebate li profesionalca za takav odabir, javite se, iznajmljujem ga 😉

Veliki pozdrav od Eveline iz kuhinje ispod duge

Oglasi

Komentiraj

