aromatični popečci od kelja i karfiola


naslovna

Prošli petak je bio dan za povrće, tako je nastao i vaj recept. Slične popečke radim ljeti od tikvica, mrkve i ljubičastog luka. 

Ante, Lucianov prijatelj je prošli petak svratio kod nas. Dječaci imaju “ludi” raspored te se u dvije kraće pauze nađu kod nas. Pitali smo Antu želi li jesti s Luciem, na što je pristao. Dok su jeli Ante pita, od čega je ovo, baš je fino? Objasnila sam mu da jede karfiol i kelj na poseban način. Ante se začudio, i rekao, ne volim kelj, ali ovako je baš ukusan. 

Popečci su aromatični  zbog plavog iliti pljesnivog sira. Nisam Anti rekla za pljesnivi sir 🙂 , ne znam da li i to voli 🙂 Očito da da :D, na kraju se zahvalio i još jednom pohvalio moj ručak! Lijepo je to čuti! Ante, možeš opet doći!

AROMATIČNI POPEČCI OD KELJA I KARFIOLA

trajanje pripreme 25 min.

za 6 osoba

POTREBNO:

8 listova kelja

1/2 karfiola

200g brašna

2 jaja

100g gorgonzole

100g posnog sira

IMAG0382

PRIPREMA: Listove kelja rasjeći najprije po sredini i odstraniti tvrdi, drvenast dio. List po list zarolati u rolicu te najsjeckati na tanke listiće. Pola karfiol rasjeći  na sitne cvjetiće. Dobro proprati te staviti u kupuću vodu na 5 min. Nakon toga procjediti.

izreži

Dok su nam se karfiol i kelj kuhali, odvagala sam brašno te vilicom razmrvila sireve. U brašno sam ubacila jaja, karfiol, kelj i sireve te sve zamješala. Tko želi može dodati sol, ja nisam, sirevi su dovoljno slani.

pogačice

Zarijanu tavu pređite nauljenim kistom te stavite popečke da se peku.  Nakon što sam stavila smjesu u tavu malo sam ju raširila vilicom, da ne bude predebela. Pecite na jednoj, pa na drugoj strani do zlatno-smeđe boje.

Uz popečke sam servirala kuhani karfiol, svježi sir te čili grah.

IMAG0402

POSUĐE: za pripremu popečki koristila sam Delimano keramičku tavu

Tava za pečenje Prima+_9082592[1]

Želim vam svima dobar tek, iz kuhinje ispod duge, vaša Evelina

presjek

Oglasi

Komentiraj

