tuna umak s špagetima


naslovna

Danas smo se dugo zadržali u gradu, po povrtku kući smo svratili u trgovinu kako bi kupili namirnice za ručak. Kako je danas petak, zamislila sam zapečeni karfiol i brokulu koje imam kući, kupila sam vrhnje za kuhanje i taman željela otići po tvrdi sir kad  se ispred mene nacrtao Klaudio sa konzervama tune u ruci…”mogla bi napraviti tjesteninu sa tunom :D”. -Može! -rekla sam. Bez razmišljanja sam pristala, jer je njegov prijedlog brži za napraviti. Glad je kucala na vrata, a ručak gotov u  15 min. je idealan za takve trenutke.

TUNA UMAK S ŠPAGETIMA

trajnje pripreme 15 min.

za 4 ososbe

POTREBNO:

1 tuna 160g

1/2 crvenog luka

2 režnja češnjaka

400g mini rajčice

1 žlica maslinovog ulja

šećer

sol

biber

____________________

svježi peršin

sir za naribati

IMAG0743

 

PRIPREMA: u wok stavimo maslinovo ulje, i zagrijemo ga. Na ulje dodajemo nasječen crveni luk.

Kad luk zastakli i povene dodajemo sitno sjeckani bijeli luk samo dok pusti miris.

Na to ubacimo konzervu mini rajčica. Moje rajčice su cijele pa sam ih samo vilicom znječila u woku.

Začinimo umak sa prstohvatom šećera, dva prstohvata soli i vrlo malo bibera, naravno, vi možete i žešće.

Umak ostavimo da se reducira na laganoj vatri uz otvori wok.

Za to vrijeme stavimo vodu za špagete. Kada proključa stavimo ih kuhati.

Kada se naš umak reducirao, po prilici nakon 10 min. ubaciti čemo ocjeđenu konzervu tune i sve dobro izmješati.

kolaž

Naš umak je sada gotov i možemo ga poslužiti uz špagete. Gore naribajte sir i posipajte svježim peršinom.

POSUĐE: za pripremu tuna umaka koristila sam keramički Delimano wok

Keramički Wok Prima

 

Pozdravi iz kuhinje ispod duge, vaša Evelina

Oglasi

Komentiraj

