povrtni pizza paketići


naslovnaPovrtni pizza paketići 2dl povrtnog umaka (recept: https://www.coolinarika.com/recept/943159/, ako nemate gotovoga možete ga sami spraviti prema receptu

za 1 osobu (4 paketića)

trajanje pripreme 40 min.

 

POVRTNI PIZZA PAKETIĆI

POTREBNO:

1/2 patlidžana

1/2 glavice luka

1/2 mrkve

2-3 režnja češnjaka

listom peršina

3 dl pasirane rajčice

ostalih začina prema receptu

2 žlice ketchupa sa stevijom

2 žlice Omegol majoneze

2 žlice brašna od pira

1 list za kore za savijače s integralnim brašnom

sol

1/2 žlice praška za pecivo

začini za pizzu (bosiljak, mažuran, origano, timijan)

integralni sezam za posipanje

Premaz:

2 žličice brašna od pira

1/2 žlicice soli, prstohvat kurkume

voda

 

PRIPREMA: list za kore sam narezala na 6 kvadratića. Stavila sam ih u silikonske kalupe za muffine.

Umak sam pomiješala sa sastojcima, napunila kalup do vrha i zatvorila “paketić”.

Premaz sam spravila s toliko vode da sam dobila gušću smjesu kojom sam premazala paketić i posula sezamom.

Pekla sam ih na 200C 20-tak minuta. Ukrasila Omegol majonezom i bosiljkom.

1059929_10152015441852199_1403050464_n

 

DOBAR TEK, želi vam Melita iz kuhinje ispod duge

Oglasi

Komentiraj

